Varen er tilføjet

Få 20% rabat!arrow_drop_up

Tilfredshedsgaranti

Politik for tilfredshedsgaranti

Vi ved, at vores skærmbeskyttere til mobiltelefoner er af høj standard og er designet til at yde maksimal beskyttelse af din telefon. Skærmbeskytterens vigtigste opgave er at beskytte din originale mobilskærm mod at gå i stykker, hvilket betyder, at skærmbeskytteren kan knække, hvis du taber den - det er et tegn på, at beskyttelsen har gjort sit arbejde.

Med vores tilfredshedsgaranti behøver du kun at købe vores skærmbeskytter én gang. Hvis din skærmbeskytter revner, tilbyder vi at sende dig en ny til en samlet håndterings- og forsendelsespris på 50kr, så du altid har pålidelig beskyttelse uden at skulle betale fuld pris hver gang.

Bemærk, at tilfredshedsgarantien gælder under følgende betingelser:

  • Hvis du modtager det korrekte produkt til din model. Garantien dækker ikke forkerte ordrer, hvor den forkerte model blev valgt på købstidspunktet.
  • Betrækket er installeret korrekt i henhold til vores instruktionsvideo. Luftbobler, der opstår under påføringen, er ikke dækket af garantien.
  • Normal brug af produktet. Garantien dækker ikke ridser eller slitage, der opstår ved daglig brug, uden at skærmen påvirkes af et fald eller slag.

For at vi kan gå videre med garantien, skal vi bruge tydelige fotos, der viser skaden på coveret. Det vil hjælpe os med at sikre, at garantien anvendes korrekt, og at du får den hjælp, du har brug for, så hurtigt som muligt.

Vi ønsker, at du skal føle dig tryg og tilfreds med dit køb. Hvis du har spørgsmål eller har brug for at gøre brug af garantien, er du altid velkommen til at kontakte os.